Service Desk Analyst/Soporte Mesa de Ayuda Cognizant Technology Solutions Full-time – Capital Federal , Buenos Aires

Se necesita Service Desk Analyst/Soporte Mesa de Ayuda

Para:

Cognizant Technology Solutions

Full

En #Cognizant tenemos una oportunidad ideal para que formes parte de una de las compañias más grandes del rubro digital a nivel mundial. Tambien somos una de las mejores empresas de Argentina en la lista Forbes.

Service Desk Analyst

 

Tasks:

• Respond to questions from all emails and callers.

• Become familiar with each client and their respective applications.

• Learn fundamental operations of commonly used software, hardware, and other equipment.

• Follow standard Service Desk operating procedures; accurately log all Service Desk tickets using the defined tracking software.

• Become familiar with helpdesk policies and services.

• Become familiar with the Systems, Network, Database, Desktop Engineers, programmers, developers, and each team in the IT Department.

• Other duties as assigned by the Service Manager.

 

Skills:

English (Intermediate) or Bilingual Portuguese

1/3 year of experience working as L1 support desk analyst or Field Support

ITIL methodology (Nice to Have)

Service Desk methodology 

Interpersonal Skills

 

Communication skills

 

Ubicación: Almagro, CABA.

Turno: 5 días – Horario full time

 

 ¡OFRECEMOS EXCELENTES BENEFICIOS:

* Plan de salud OSDE

* Bono Anual

* Beneficio Megatlon y CUI

* Snacks matutinos

* Maquinas de Cafe

* Cursos y certificaiones…

 

Y DESARROLLO DE CARRERA DENTRO DE CLIENTES MULTINACIONALES!  

 

El contenido de este aviso es de propiedad del anunciante. Los requisitos de la posición son definidos y administrados por el anunciante sin que Bumeran sea responsable por ello.

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